Общее·количество·просмотров·страницы

8 янв. 2013 г.

Потенційно нещасливі


Вирішив поділитися. Вже давно цей пост мав з'явитися, але все ніяк.
18 грудня 2012 ми (КМП) представляли результати дослідження молодіжних потреб.
Поки я обробляв результати та готував презентацію, прийшов до висновку, що нас можна назвати потенційно нещасливою націю. Адже наша молодь (та й не тільки вона) в цілому більше скаржиться на нестачу чогось, ніж звертається до того, що ми вже маємо.
Я взяв проблеми, які описували на наших фокус-групах та розклав їх по піраміді Маслоу.

Як бачите - більшість з них знаходиться у верхній частині. У студентів та молоді немає проблеми з їжею, або з їх невизначеністю у суспільстві. Їм не вистачає грошей та самореалізації.
Я прекрасно пом'ятаю свої студентські роки. Моя сестра найбільшу стипендію отримувала на останньому курсі - вона складала 16 грн. Коли я поступив, в мене стипендія була 46 грн, потім - 138, на останньому курсі - 530 грн. Я не скажу, що мені вистачало, але тоді я пішов заробляти. Й у 2008 році я заробляв у середньму десь 1500 грн на місяць (стипендія + заробітки). Але також мені не вистачало.
А ось у 2003 році 46 грн ні за що - то було класно!
Звісно, я дивлюсь з боку міської дитини, якій не потрібно було нід шуукати житло, але мої однокурсники заробляли і на це.
А зараз студентам будуть платити 720 грн. Вони хочуть 1200 грн. Я питаю: навіщо? за що? 
Найталановитіші йдуть у бізнес. Недолугі починають приторговувати чимось та йдуть на базар, середні працюють рік за своєю професією, потім їдуть працювати офіціантами, 1 зі 100 залишається на кафедрі. Ось такому б я й платив стипендію. Тому що освітній рівень зараз має підніматися.
Ми зараз усі знаємо переваги Андроїда над Віндоус мобайл, але мало хто згадає 7 передових економік світу, правило Буравчика чи що таке "важіль".
Зате у багатьох вистачає грошей на "дзеркалки" по 6000 та телефони по 3000, але не вистачає стипендії на головні нужди, які, згадаю, знаходяться у верхній частині піраміди Маслоу (основи мікро- та макроекономіки, основи вживання).

Радійте тому, що у вас є ноги, щоб дійти до найближчого ринку та у старого дідуся купити старі лижі, занйти у інтернеті спосіб як їх змазати простою парафіновою свічкою та за мінімальний кошт провести справжній зимній день у лісі. Адже сніг дуже скоро розтане та його не буде. А тим. кому зараз холодно, завтра буде мокро, а потім жарко.
Не треба "скігліть", треба користуватися моментом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий